کود کمپلکس پلاس ( گرانول – مصرف خاکی )

کود کمپلکس پلاس گرانول از جمله کود های مرکب کامل بشمار می رود که شامل عناصر ماکرو و میکرو، گوگرد میباشد که مورد نیاز گیاه است. با یـک بـار مصرف ایـن محصول ، یازده عنصر اصلی و اساسی مورد نیاز گیاه با مقادیر مناسب ، در اختیار گیـاه قـرار گـرفته در نتیجـه هزینه های به حمـل و نقـل ، ماشین آلات و کارگری کاهش می یابد.

از جمله عناصر موجود در کود کمپلکـس پلاس جنوبگـان ، پتاسیـم و همچنیـن عناصـر میکرو شامـل آهن ، روی ، منگنـز و مـس مـی بـاشد کـه در اغـلب مزارع و باغات کمبود آن ها مشاهده می شود. با مصـرف ایـن عناصـر جهـش چشمگیری در کـمیت و کـیفیـت محصـولات کشـاورزی بـوجـود می آیـد. از دیـگـر عناصـر موجـود در این کـود ، میتـوان به عناصـر گوگـرد و کلسیـم اشـاره نـمود کـه علاوه بر نیاز غذایی گیاهان ، نقـش اصـلاح کنندگـی خـاک را داشتـه و موجب بهبود پارامتر های کیفی مربوط به خاک می شوند. این کود با دارا بودن عنصر بُر می تواند نقش عمده ای در بهبود عمکرد محصولات غده ای نظیر سیب زمینی ، چغندر قند ، هویج و … داشته باشد. برای کشت های خیار و دیگر محصولاتی که نسبت به کمبود منیزیم حساس هستند نیز گزینه خوبی میتواند باشد.

مصرف این کود با توجه به نتیجه و عملکرد و توجیه اقتصادی مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

دارای تاییدیه تطبیق محتوا با لیبل
نحوه مصرف کود کمپلکس جنوبگان:

برای درختان و باغات در اواخر زمستان و یا اوایل فصل بهار بصورت چالکود با کود حیوانی توصیه می شود.

در زراعت این کود بایستی با خاک زراعی قبل از کاشت مخلوط گردد.

میزان مصرف کود کمپلکس جنوبگان:

در باغات ۱ تا ۳ کیلو گرم به ازاء هر درخت بسته به سن و تاج درخت و در جالیز و گلخانه و زراعت ۲۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم درهر هکتار میباشد.

بسته بندی:

۲۵ کیلو گرمی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme